2009. december 25.

A karácsony csodája megérkezett


Nem csak az elmúlt éjjel...
Tulajdonképpen már hetek, hónapok óta kis ajándékokat kapok innen-onnan, ami nem kézzel fogható, viszont annál többet ér!
Sok-sok szeretetet kaptam tényleg rengeteg helyről és mindenféle formában!
Most már, hogy több visszajelzés érkezett az írásaimat illetőleg, kiderült hogy nagyon szomorúnak gondoltok engem... pedig nem ez a legjellemzőbb rám!
Talán kicsit szentimentális vagyok, szeretek a múltban is vájkálni és újra átélni érzéseket, de igazán hálás vagyok az életemért, a résztvevőiért...
mindenkiért akitől árad, akihez árad a legbensőnk, a lelkünk, a szellemünk, a tudásunk, az akaratunk...
Hálás vagyok a családomért, azokért akik gyökereink szerint azok, és azokért is akiket én gondolok annak...
Valamiért gyorsan túl akartam lenni az idei ünnepeken, halasztgattam a készülődést...

pedig milyen könnyeden oldódott meg...
kaland volt,
és igazi béke honolt,
és gyermeki lelkesedés!



Nincsenek megjegyzések: