2009. december 15.

Ide Kate kell, és Leo kell... mégpedig azonnal...

Vasalás közben mindig valami filmet nézek és így egész kellemes tevékenységgé változtatom. Csak néha nehéz eldönteni, hogy milyen hangulatot válasszak az amúgy is kérdéses hangulatomhoz...

Ma nem én döntöttem hanem a lejátszó; sorba pakolgattam bele a korongokat és egyiket sem akarta... de végül jót választott, egyik kedvencemet. Bár ilyet nem nagyon szeretek kijelenteni, mert nehéz valami mellett letenni a voksot, különösen mikor mindig jön újabb és még jobb...

Ez azért egy olyan darab amit akárhányszor láttam mindig szerettem, és most is mosolyra formálták a szám azok a béna kis helyzetek amiket én is átéltem már...
vagy azok amiket erőteljesen át tudok érezni, és a könnyeimet is kicsalták,
és nem csak a nevetéstől...

A film aktualitása meg csak ráadás, mert a karácsonyi szeretet várás különben is napok óta belém költözött.





Nincsenek megjegyzések: