2010. március 8.

Hová lettek a férfiak?

Bevallom reggel kíváncsisággal ébredtem, vajon hányan fognak gondolni rám, mint nőre ezen a napon?
Emlékszem régen a fiú ismerőseim sok-sok tavaszi virággal szaladgáltak ilyenkor, hogy kedveskedjenek környezetükben a hölgyeknek. Valahogy lelkiismereti kérdést csináltak abból, nehogy valaki kimaradjon...
Nem készítettem statisztikát, de az én mai leltáram gyengébben alakult, mint azt sejtettem.
Kaptam emailben egy szép képeslapot, melyről a verset alább jegyeztem ide.
Érkezett egy sms, és telefonon két jókívánság.
Mindegyiknek nagyon örültem, és itt is köszönöm a feladóknak!

Félreértés ne essék, én is gyakran feledkezem meg névnapokról, szülinapokról...
A kritika ugyanúgy szól magamnak is!

KIEGÉSZÍTÉS:
ÉRKEZETT MÉG EGY VIRTUÁLIS VIRÁG, FINOM ÜZENETTEL, PONTBAN ÉJFÉLKOR.

Felirat hozzáadása
A KIS KALANDOR...




Nincsenek megjegyzések: